Räta upp mig och inte attackera

Det skall jag tänka på när jag rider terrängen nästa helg.

Idag har jag ridit upp för fälttävlanskortet så nu får jag starta i tävlingen nästa helg.

Jag hade ett stopp på brjörkhindret med graven under första gången jag red ann mot det. I övrigt skötte sig Hisan helt fantastiskt bra. Han tog tag i hindren och hoppade utan bekymmer.

Efter morgondagens tävling laddar vi för fullt inför kommande helgs äventyr.

Tömkörningen med Lilla går framåt än mer. Idag backade min medhjälpare bak till mig och jag kunde styra henne själv. I morgon får hon vila och i natt går hon med sina gamla vänner i och med att Hisan står inne för att vara ren... Jag fick bada honom två gånger först innan jag åkte till träningen. Han hade minst 1 cm tjock lera på ryggen och sedan när jag kom hem för att få honom rikigt ren inför tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0