Installerade

Nu har hästarna flyttat tillbaka till vanliga stallet vilket känns skönt. Det har varit mycket som har hänt på betet det här året.
 
Först innan hästarna lastades kom Tord för lite hoppträning.
 
Hisan hoppade bra men kändes lite matt emellanåt men hoppade kanon. Han har känst så de senaste veckorna men jag tror att det beror på att han har sovit ute. Hoppas nu att det ändras när han får vila på box nattetid.
 
Just nu är jag lite för trött för att skriva mer om träningen. Mer info kommer i morgon.
 
Jag hann också med lite sadelkammarstädning. Nu ligger allt i ordning på hyllorna och hyllplanen är avtorkade. Skönt att få det gjort.
 
I morgon får jag ta i tu med Lillas träning för den har legat på is de sista dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0