Tävlingar

Just nu har jag ju lite tävlingspaus men jag planerar lite hur jag skall lägga upp det i höst.

Nästa start blir i vart fall den 14:e på Flylinge RF. Det blir nära och bra. Två klasser hade jag tänkt rida.

Veckan efter är det tävling i Skabersjö. Fint ridhus där men bara en klass som passar oss. Jag är lite i valet och kvalet angående den. Klassen ligger dessutom på lördagen och det är bara lördagar jag kan träna Lilla på stora banan på Jägersro så jag tror att det kommer att gå före tävlingen.

Sedan är det tävling på Torns. Galet litet ridhus att hoppa fram i men det brukar vara trevliga tävlingar om än långdragna.

Därefter hoppas jag kunna avsluta året med start i någon av förklasserna till Flyinge GP på hemmaplan. Men det har inte kommit någon propp än så jag vet inte om det finns något som passar.

Lite att fundera på med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0