Söndagens aktiviteter

Det har varit en busy dag idag. 
 
Jag började med att rida Uffes hästar inne på Jägersro. Sedan var det Lillas tur. Men hon fick inte gå jobb där inne utan i stället åkte jag med henne till Jans. 
 
Idag fick vi sällskap där utav en lite äldre häst som hete Long Life. De båda gick intervaller tillsammans på Jans bana. 
De fick gå 6 intervaller totalt I 30-fart.
 
Lilla kändes starkare idag och uppförde sig bra. Dock blev hon lite stark och låg på rejält till en början. Hon har gjort det på sistone. Jag vet inte riktigt vad jag skall göra åt det. 
Hon är inte omöjlig att reglera eller så utan ligger bara på massor så man får ta rejält i henne men hon svarar på förhållning ändå. 
Jag får fundera lite på det, jag vill ju gärna ha henne lätt i handen. 
 
Hisan fick vila idag. 
 
På vägen hem stannade jag till i det stall där jag hade Hisan innan och pratade lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0