Söndag

Det går inte direkt fort för mig med sysslorna i stallet. Men idag har gödselstacken tömts så nu kan jag tömma gödselkärran själv utan att ta i. Yihaaa!
Små saker som underlättar typ. 
 
Pysslade de massor med Lilla och påbörjade operation kuva vildvuxen och galet tjock man. Jag vill rycka den men jag har aldrig ryckt henne tidigare så jag kommer att ta det pö om pö. Hon får vänja sig vid det succesivt. 
Dessutom har jag lite bekymmer med att rycka man nu med handen. Så för bådas skull får det bli lite i taget. 
 
Så en lugn söndag var det helt enkelt. Inte mycket som hände på hästfronten. Jo, jag har hunnit med att titta på både hoppning och dressyr från Globen på TV. Perfekt en lazy sunday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0