Tomelilla travbana

Trots rubriken så var det hoppning som gällde idag.
 
Hisan var fin på framhoppningen till 1.10 men spände till något så in i inne på banan. Det slutade i stopp på första och sedan stop på 4:e. Sedan var vi uteslutna.

Först tänkte jag strunta i 1.15 men efter ett samtal till min tränare Tord så beslutade jag att hoppa ändå.
Några vänner/klubbkamrater kom också till tävlingsplatsen så efter lite pepp och hjälp på framhoppningen då han stannde upprepade gånger där kändes det mycket bättre.

Inne på banan gick det också bra mycket bättre. Vi fick ett ned i grunden men vad gör väl det.
VI KOM JU RUNT!

Så nu sitter jag och är ganska löjligt nöjd med en runda med ett ner. Nästa gång skall vi ha mer självförtroende och då ligger för hoppningsvis bommarna kvar. :)

Film från 1.15 rundan:
 
Lilla har vilat även idag men skall få jogga lite i morgon.

Kommentarer
Postat av: Swedish Blondi

Vilken snygg runda!!! Första gången jag har sett honom faktiskt anstränga sig och ta i och att du RIDER och att han svarar . Underbart att se, så glad för din skull!!!!!

Svar: Hisan är fin när han vill. <3Hoppas att jag kan få honom att vilja lite mer lite oftare bara.
Ulrika Lönnqvist

2013-07-07 @ 23:49:33
URL: http://www.lindah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0