Det där med trötthet...

Om man inte somnar som en stock i soffan när man kommer hem så kanske det kan bli lite bloggat...
 
Nåväl, igår sanerade jag all Lillas utrustning som var helt hård och fortfarande skitig efter söndagens lopp. 
 
Lilla själv fick beta gräs en stund vilket verkade vara uppskattat. Mer än så hände inte för hennes del. Jag undrar dock om hon kommer att tycka att vila är så kul om någon dag. Igår var hon själv på väg ut från stallet två gånger.
Vi kanske skall gå på promenad idag hon och jag.
 
Hisan trimmades på Melonbanan i dressyrutstyrsel. Han var pigg och fin. Gjorde mycket galoppjobb. Fokus var på mig nästan hela tiden utom när det andra ekipaget som var på banan gjorde byten i vartannat... überläskigt sa Hisan och var tvungen att fara iväg. Jag säger då det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0