Dunder

Natten till idag åskade det något så in i här. Vi låg vakna både jag och Fredrik. Ingen höjdare så där en söndags kväll när man skall upp och jobba dagen efter. Men vädret rår ingen på. 
Åskan tog med sig kyligare luft så i kväll är det första dagen på en månad som jag faktiskt fryser lite. Det gillar jag inte alls. Hoppas att värmen vill komma tillbaka lite. 
 
Jag har varit nere hos Lilla en sväng. 
 
 
Hon ser bättre ut i kroppen så jag hoppas att det betyder att vi hittat rätt. Hon skall på koll igen i nästa vecka. 
 
Sedan var det Hisans tur. Idag var det dax för en stilstudie av hans rumpa igen. Det har hänt massor sedan första gången han skrittades efter boxvilan. 
 
Lite toppig över korset är han fortfarande men nu börjar jag känna igen honom kroppsligt igen. Han är rundare och han börjar se symmetrisk ut. Piggare är han också.
 
På onsdag blir det koll för honom igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0