Tre veckor kvar

Det lunkar på här. Det händer alltså inte mycket. Jag har tre veckor kvar med korsett sedan har jag inte alls någon koll på hur lång vägen är tillbaka efter det. 
Jag är i vart fall väldigt sugen på att komma upp på hästryggen igen men jag inser att jag måste skynda långsamt. 
 
Hisan har bytt sin lilla hage mot den stora och han är superglad över det. Nästan lite väl glad i hatten till och med. 
 
 
I hagen finns där ett äppelträd också så det är inte bara ytan som har blivit bättre, han har även lyx i form av en äppelutomat. 
 
Jag har varit nere och pussat Lilla på mulen. Hon har flyttat från Vrångabäck in till Blentarp tillsammans med Cissi och alla de andra hästarna. 
 
 
Hon trivs väldigt bra i deras sällskap och är boss i hagen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0