Blandad kompott

Idag har jag hunnit en hel massa här på kvällskvisten.
 
Dels har en tjej som skall hjälpa mig lite med hästarna när jag måste jobba eller är bortrest provat Hisan. De verkade trivas med varandra så det kommer säkert att kunna gå bra.

Jag hoppade upp lite på slutet och red Hisan en stund. Han var lika fin som igår... härliga häst. <3
 
Lilla och jag joggade på täckta banan. Det blev en halvmil totalt enligt appen, 46 minuter var vi ute i vart fall.

Lilla var superfin, det går ju inte så fort då banan är rätt liten men det blir rejäl jogg i vart fall och det var ju det som var meningen.
 
 
I morgon kommer i vart fall Lilla att vila. Hon skall gå lite mer i helgen. Men prognosen bådar inte allt för gott. Det verkar kunna bli storm på lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0