Brittsommar

 Underbart väder idag. 
 
Lilla och jag red den vanliga rundan som ett genrep inför morgondagen. 
 
Innan dess träffade jag min syssling som var nere för att titta på sin uppfödning som gick breeders för treåringar. Då jag ändå var inne på området så passade jag på att titta in på mässan. Där hittade jag den hjälm som jag tittat ut på mässpris. Så jag slog till.
 
Dagen gick i övrigt åt till persedelvård och förberedelser inför morgondagen. 
 
Lilla fick sig ett välbehövligt bad och medan schampo och svampar ändå var framme så åkte Hisan på samma behandling. Lika bra att passa på när vädret är fint och varmt för årstiden. 
 
 
Så nu har jag rena hästar, eller tja, i vart fall fram till utsläpp i morgon bitti...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0