Stormigt värre

Vi har storm här nere igen. 
 
Jag red ändå Lilla i ridhuset. Efter två dagars vila var hon galet fin även om det var väldigt mycket störningsmoment under passet. 
Dels slog det i alla ridhusets dörrar och dels så var det väldigt många ekipage i ridhuset i kväll. 
 
Grundplanen var att rida båda. Men när jag insåg hur mycket det lät av blåsten i ridhuset så valde jag snabbt bort att rida Hisan. Jag spänner mig så lätt om han blir hoppig och efter bussincidenten så känns det som en dålig idé.
 
Nu skall jag bara lyckad med att köra Lilla i helgen trots punka på vagnen och nästa storm som är på ingång under morgondagen som dessutom spås bli värre än den i kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0