Öppen bana

Idag har jag varit med min hopptränare i Billinge och ridklubben Hästhagen. Jag skall tävla där i helgen och idag var där öppen banan. 
 
Det vill säga att det gick bra att mot en liten avgift få hoppa på deras tävlingshinder. En bra förberedelse inför helgen. 
 
Jag får bra hjälp av min tränare och Hisans attityd idag var helt klart 100%-ig. Han tog tag i hindren och ville verkligen hoppa. 
Vi hoppade lite olika linjer. Hindren låg på allt mellan 90cm och lite drygt 1.10. Det kändes jättebra. Känslan skall jag ta med och så skall jag inte glömma bort att rida... Det svåraste, inte glömma att rida.
 
Lilla har vilat idag. Hon såg pigg och fräsch ut. Inga bekymmer upptäcktes heller vid visitering. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0