Skogen

Idag bar det av till Vomb igen. Denna gången med en annan vän. 
Jag tror inte att jag kan få nog av skogen där. 
Passet idag gick lite fortare än sist och skall jag vara ärlig så var jag nog inte redo för det tempot än. Dels blev jag trött som bara den men också för att jag inte har ridit fort på så länge. Men om jag inte gör det så blir det ju inte bättre heller. Jag måste jobba med det mentala hos mig. 
Hisan var snäll. Inga bus ingenting. Han blev bara lite lång, det var allt. Han är en gentleman den där. 
 
Det var inte bara jag som var trött efter turen. En viss häst också...
 
Gropie från skogen

Lilla gick ett pass på galoppbanan. Två och halft varv blev det nu. Hon känns stark och fin. Men vi skall inte avbryta för tidigt med detta. Minst hela mars skall vi trava i sanden. Sedan skall vi utvärdera. Kanske behövs det att vi gör det i april också. Vi får se helt enkelt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0