Solig söndag

Det är inte så ofta det är soligt väder i november. Jag passade på att njuta av vädret och samtidigt försöka börja ta tag i min egna träning. Det blev 5km power walk. Jag kan inte riktigt "skrämma" igång mig själv med jogg direkt. Det kommer enbart att sluta i bakslag. Delmål ett är att prommenera varje helg. Sedan får det utökas målet är jogg 5km två gånger i veckan. Klarar jag att hålla det på den nivån utan att bli sjuk eller något annat så får jag sätta nya mål. 
 
Jag red även runt Granelundshallen med Hisan. Han var nöjd och glad efter gårdagen i skogen. Lika bra att passa på att rida ut i det fina vädret. Det skymde medan vi var ute. Men det var ändå lite ljus kvar när vi kom tillbaka. Nu är det endast lite drygt 3 veckor kvar till vi nått årets mörkaste dag och det vänder. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0