Dimma

I veckan som gått har uppdateringen varit helt frånvarande. Det finns en bra förklaring till det. Jag har nämligen befunnit mig i Berlin i fem dagar. 
 
 
I lördags kom jag hem... till en tjock dimma. 
 
Jag red Lilla en kort sväng igår, 5km i trav. Hon var väldigt pigg och glad. Skönt att det är plus och mjukt i markerna igen så att hon får utlopp för sin energi på ett bra sätt. 
 
Idag har båda hästarna varit med på tur i Vomb. Vi var ett gäng mycket ystra hästar som verkligen ville få springa av sig uppbunkrad energi från när det var minus tidigare i veckan. 
 
 
Så klart har inte hästarna vilat bara för att jag har varit borta. De har tränats av mina medhjälpare. Själv har jag försökt hålla igång på löpbandet på hotellet.... jag föredrar ju motion på hästryggen alla dagar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0