Ridtur?

Lena bjussade på en sådan åt stallkatten Fräsen medan hon fick fötterna fixade.



Idag fick Hisan slippa sin matte och i stället ha det roligt tillsammans med Jessica.

I stället åkte jag ut till Lena efter jobbet och fixade lite efter att vi hade ätit kvällsmat i form av kinamat från Skurup. Det är ett härligt gäng i Annettes stall och en god om än onyttig kvällsmat tillsammans med en massa skratt och roliga berättelser är väl aldrig fel. ;)
Lena fick sedan sina bakhovar skodda för att utesluta det som anledning till ytterligare spänningar i bakdelen. Vi får se vad veterinären sedan har att säga när hon skall titta på henne.

Kommentarer
Postat av: Christerdotter

Det syns ju att katten ger Lena healing på ryggen hennes=) Söt bild!

Hoppas att du haft en bra dag, det har jag. Hisan har sett mig djupt in i ögonen och jag har fått klia honom I öronen (???) medan han njöt. Vad händer med denna värld???Hehe.

2009-02-06 @ 22:46:40
URL: http://christerdotters.blogg.se/
Postat av: Ullis

Katten får mer än gärna heala Lena så mycket han vill... För det är just där som han ligger som mycket av hennes problem finns.

2009-02-07 @ 08:56:14
Postat av: Christerdotter

Precis.. tro mig katter helar jämt och ständigt.

2009-02-07 @ 20:43:36
URL: http://christerdotters.blogg.se/
Postat av: Annette

Jag är så glad över mitt stallgäng!



2009-02-08 @ 07:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0