Vilodag

Min internetuppkoppling strular... snacka om att man känner sig handikappad...

Igår vände jag på steken och åkte först ut till Lena. Jag är inte helt till freds med henne... hon är definitivt halt på höger bak och avlastar. Vi tror inte att det sitter i hoven utan högre. Det är inte bra. Vetrinär är bokad men kommer inte förrän om en vecka. Hon är som jag tidigare sagt mer avslappad i musklerna och det är ju bra men det kan kanske vara därför som hältan har framkommit mer tydligt när hon inte spänner sig lika mycket längre. Vi kommer att slå på skor igen för att se om det kommer att hjälpa henne att gå bättre. Lilla gumman, hon är i vart fall bara solsken själv och är väldigt uppåt och gosig. Äter bra gör hon också och det är ju possitivt.

Hisan fick vila igår.. jag var ute och borstade och pysslade lite.
I morgon får Jessica rida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0