Lenas dag

Idag har jag varit hos Annette. Jag har hjälpt till med inkörningen av Amazing, men jag belv snabbt överflödig. Den lilla madammen kunde själv och det med bravur.

Sedan testade jag att tömköra Lena. Det var många månader sedan sist och hon är ju både dräktig nu och han en rejäl betesmage. Hur som var damen mycket lugnare och mer harmonisk. Hon skrittade dessutom mer rakt. Det var mest därför. Jag vill gärna ha henne lite jobbad i skritt innan hon blir för tjock om hon tål det. Och det ser onekligen mycket bättre ut än tidigare.
Vi var bara ute i ca 10 minuter men man måste ju starta någonstans. Vi fortsätter alltså på detta spår och ser vart det bär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0