Kaxig

Idag har jag suttit i hagen och beundrat min lilla. Hon tränade på galoppintervaller och "snackade" en massa. Så söt så.

Hon visar attityd också. Det sparkades bak ut mot mig och så ville hon inte alls bli klappad.
I morgon får hon och Lena gå in när jag kommer så att vi kan bekanta oss på en mindre yta... lättare för mig att komma nära henne och svårare för henne att komma undan. ;)

Lena var bara så lagom road av oss tvåbeningar. Vi sticks ju. Hon har haft konstaterad mastit (juverinflammation) och har fått penicilin i 5 dagar nu. Så det är förståligt.


-Jag når inte... Mamma kan ju...

Jag hann med en kort sejour med Hisan i paddocken i kväll. Vi kollade mest av lite efter gårdagens tempojobb. Han var smidig och fin. I morgon skall jag rida lite mer, men tiden var knapp idag. Jag blev kvar hos Lilla lite för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0