Körlicensen

Idag har jag skrivit upp för körlicensen. Tre fel hade jag på 45 frågor. ;)

Så äntligen är den i hamn och jag kommer att kunna köra Lilla Tingeling i hennes premielopp nästa år.

Det har ju tagit så lång tid för att det inte är allt för lätt att låna häst för att få köra i de där utbildningsloppen. Men äntligen har jag fått ihop 5 st godkända och i och med att jag har tagit ut licensen i år räcker det. Nästa år får jag köra 2 lopp (det får bli premie och kval då) så är licensen klar även för 2013. Planering långt fram med andra ord.

Nu kan jag dessutom damma av den där dressen som jag köpte för evigheter sedan. Den har bara hängt i garderoben. Undrar hur den passar nu...?

Jag är mycket nöjd i varje fall. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0