Nu är våren här

Idag har jag sett blad på kaprifolrankor i skogen. Det ni, det betyder vår!

Igår var Emmy med ute i stallet och vi hade en trevlig runda ute där Lilla tog i och stampade så hårt hon kunde i alla vattenpölar som var stora nog som vi körde genom så att jag blev helt lerig. De lite mindre hoppade hon över... gulle... men hon skall inte hoppa och landa i galopp.

Det har varit SM på Flyinge och tävling i Granelundshallen hela helgen så det har varit fullt ös där med massor av folk. Vi höll oss därför så mycket ifrån som möjligt.

Idag har jag varit iväg med hästarna hela dagen. Först var jag inne på Jägers med Lilla som gjorde ett kanonjobb på 1 mil på milen och slingan. Hennes inställning är fantastisk.

Nu på eftermiddagen har jag varit nere i Blentarp med Hisan och ridit med Skuttelin. Hisan gillade omgivningarna där nere och det gjorde jag också. Superunderlag med sandvägar i skog och fina vyer. Inte en brall eller något bus från Hisan utan han var bara följsam och fin. Underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0