Söthästen<3

Jag vet inte riktigt om jag helt förtjänar min fina lilla söthäst. Hon är helt galet underbar. Kanske är det till och med bra att jag har fått en sådan förståndig liten häst för jag är ju milt sagt lite stollig själv emellanåt.
 
Idag har jag varit ute och kört Lilla i bäckmörker efter att vi kommit hem från Vadstena.

Jag hade i och för sig försett mig med pannlampan men den hjälpte inte så mycket om jag skall vara ärlig. Jag skall prova med nya batterier för att se om det blir mer ljus i den då men annars är den inte till mycket nytta.
 
Däremot ser ju Lilla bra i mörker och hon kan vägarna. Därför insåg jag snart att det bästa jag kunde göra under dagens tur var att inte blanda mig i själva styrningen utan bara reglera farten.
Visst låter det galet men när jag försökte styra var vi på väg in i saker...
 
Alltså hur kan man vara så klok när man är en häst? Och dessutom bara två år. Vad månde det bli av en sådan individ? Hon ger mig rysningar blandat med ett jätteleende. Underbara lilla häst. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0