Less

Jag är ganska less på allt just nu. Inget går riktigt som planerat.
 
Jag hoppade pay & jump med Hisan igår på Flyinge.
Han var springig och lyssnade knappt på mina signaler. Jag valde att hoppa enbart 1m därför i stället för att rida 1.15 som tänkt. Jag är nöjd med det valet men ändå bröt Hisan ut på ett hinder i första rundan.
1m är ju skitlågt. Jag vet inte rikigt vad jag skall tycka om det hela.
Är vi på väg ner i en supersvacka igen? Jag orkar likson inte riktigt med det...
 
Jag körde även Lilla igår. Hon var superfin och tog i som bara den på rakbanan på vägen hem.
 
Idag var vi inne på Jägers igen och snikade oss till ett par varv på stora banan innan den stängde.
Lilla är inte avslappnad där utan spänner sig massor.
På milen är hon avspänd och där travar hon som en dröm. Lite synd bara att det är på stora banan som loppen går...
 
Jag tror att den enda lösningen på detta är att köra mer på stora banan... men hur skall jag lösa det när banan bara är öppen när jag jobbar??
 
I vart fall gjorde hon ett ganska dåligt jobb på banan. Eller inte direkt igentligen men ändå. Vi värmde först på milen och hon var kanon. När vi kom upp på stora banan var jag nog lite stressad och hon kände av det. Galopp från start och i första sväng. En ny galopp på andra varvet på bortre långsidan. Galet.
 
Jag är less som sagt... inget går som jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0