Men åh...

Åhhh...
 
Hisan har troligtvis sparkat till Lilla på utsidan av vänster framben så pass att hon är rejält svullen och trycköm. Jag kunde inte se någon direkt hälta de få stegen som jag sprang med henne för att kolla. 
 
Skit skit skit
 
Jag hoppas verkligen att det går ner på ett par dagar och att inget är allvarligt skadat i benet.
 
Hon var pigg så in i och sprang över mig i spolspiltan en gång och dessutom försökte hon mosa mig i väggen när jag skulle Linda hennes ben. Typiskt Lilla. Det var samma förra året då jag skulle tvätta sår på henne. 
 
Hisan fick en omgång i dressyrsadeln i skolridhuset. Jag tyckte att jag kom åt honom bra idag och han jobbade kanon. 
 
Just nu känner jag väl inte att fokus ligger så mycket på Hisan utan mer på Lillas ben. Jag har morgonfodring och utsläpp i stallet i morgon så jag får kolla till henne då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0