Lång lördag

Lång dag idag. Jag har inte varit hemma en timme än.
 
Först morgonfodring och utsläpp, sedan bar det av in till Jägers med Lilla. 
 
Jobb på stora banan för hennes del. Jag hade tänkt ta med klockan ut idag men jag har för kort band på den. Det gick inte runt min handled när jag hade vantarna på mig. 
Hon sprang fortare än i onsdags i alla fall, helt utan drivning. 
 
Därefter hade jag två pigga hästar att rida innan jag åkte hem.
 
Väl tillbaka i stallet fick Hisan sina skor påslagna och vi gav oss ut på en skrittrunda. Solen hade valt att titta fram vid detta laget och det var en trevlig tur även om Mr Häst var mer än lovligt på tårna. Han har ju vilat och stått ensam i hage så det är inte så konstigt på sätt och vis. 
 
i morgon är det jag som skall ta det lite lugnare för jag är helt slut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0