Stjärnklart

Jag säckade av trötthet när jag kom hem igår så det blev inget inlägg skrivet. 
 
Hisan hade fredagsvila men Lilla skrittades en tur. 
 
Det har frusit på igen och det är omöjligt att göra annat än att skritta med henne hemma. Kallt är det också, framför allt om händerna. Det är nog det jag tycker är värst med att köra på vintern. Att frysa. 
 
Det var stjärnklart och en vacker kväll igår. Det vägde upp att förvandlas till en isbit där i vagnen. 
 
Lilla har på sistone blivit väldigt kaxig. Framför allt i hagen men hon försöker flytta fram positionerna lite med mig också. 
Hon nafsar när jag fixar runt frambenen. Står och hänger i linorna i stallgången. Vill inte stanna och stå still på stallplan efter jobbet. 
Bara små saker alltså men grejer hon kan. Så det är nog lite trots på gång. 
Busflickan har blivit tonåring. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0