Snöstorm

Nu liksom?? WTF?
 
 
Lilla fick följa med in till Jägersro idag för att jogga lite. Hemma går det inte just nu. Det har frusit på igen OCH snöat. Hårt knöggel överallt med andra ord eller bara hårt. Omöjligt oavsett. 
 
Nu blev det jogg på slingan. Det är ju mer kuperat där än hemma vilket är nyttigt för Lilla. Hon var pigg och fin och sög verkligen i i backen.
 
Jag red också Uffes hästar när jag var inne. 
 
Det är helt galet vad allt tar längre tid när det är kallt. Det tog dubbelt så lång tid att mocka boxarna hemma, och att sadla hästarna, sela Lilla, köra med bilen. Ja ALLT tog en ofantlig tid idag. Så Hisan fick vila. Jag hade nämligen ingen ork kvar när jag kom tillbaka till stallet igen. Då hade jag varit igång i allt för många timmar utan mat. Jag får ta och fixa till det där för mig själv framöver. Hur skall jag annars orka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0