Regn och rusk

Dripp, dropp, dropp, dropp...
 
Det är ganska skönt att kunna stanna hemma och inne även idag. 
 
Visst låter jag som världens slappaste och mest oengagerade hästägare just nu?
 
Det var i och för sig planerat att jag skulle vara hemma dessa dagar sedan tidigare. Jag behöver ladda batterierna lite så detta är perfekt.
 
I stället har jag funderat och googlat på en massa utrustningsdetaljer som jag kanske skall prova till Lilla. Men de stannar vid tanken ett tag till. Jag måste tänka något varv till på funktion och nytta och sedan bestämma mig för vad som skall inhandlas. 
Vissa saker tar det tid att komma underfund med om man behöver och vissa går det bra att springa iväg och köpa på studs... Lite märkligt det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0