Provlopp

Jag glömde Lillas mössa hemma så hon fick gå med bara bomull i öronen. Det dövade inte nog så jag fick galopp i båda provstarterna. 
 
Jag hade kört två själv under värmningen där hon gick iväg klockrent. 
 
I först sväng fick hon först gå ifatt och sedan i spår två eftersom en annan häst galopperade. Det fungerade inte heller så där kom galopp nummer två. 
Sedan kunde hon inte gå ifatt. Loppet gick på en 19-tid och det är hon inte färdig för än. Jag skulle önska att loppen gick i typ 25-20 fart men det gör de ju aldrig. 
 
Nu blir det inga fler provlopp förrän i juli i vart fall så jag får träna henne bättre fram till dess. 
 
Jag funderar på om jag inte skall galoppträna henne ändå? Men jag vet inte hur långt som är vettigt att köra.
Jag får nog fundera lite på det. 
 
Det et blev ett par fina bilder från idag. 
 
Värmning i bakvarv Foto: Freddy Foto
 
Den här bilden tycker jag blev jättefin. Hon är väldigt vacker in action.
Foto: Freddy Foto
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0