Träningslopp

Vilket väder vi har haft idag. Rena rama sommaren. Jag kunde köra Lilla i kortärmat, så underbart. 
 
Vi var inne på Jägersro och körde utbildningslopp igen. Lilla blev tyvärr skrämd av ett ljud i första sväng. Jag tror det var grus som stänkte på hjulsidorna som lät lite märkligt.
Hon galopperade en kort bit och kom efter. Loppet gick relativt fort mot sist så hon kunde inte gå ifatt. Det avslutades på 17 sista 500 och gick totalt 21. 
Hon tappade ändå inget mot de andra och det tyckte jag var bra. Nu skall hon göra flera sådana här jobb ner mot 20-tider så kan hon nog starta sedan. 
 
Jag börjar med att sikta på provlopp ganska snart. 
 
 
Bild från idag på fina söthästen. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0