Intervaller

Lilla och jag har varit inne på Jägersro idag. 
 
Oj, vad mycket folk det var i stallarna idag. Jag har ändå varit där på ungefär samma tid ett par veckor nu och då varit i princip själv. Nu kändes det som om det var vår på gång. Inte bara för folket som var där utan för att det faktiskt var sol och 5 plus ute. 
 
Lilla gick samma jobb som sist men med fler intervaller. Hon tar i fint i backen och i intervallerna får jag hålla henne lite för att det inte skall gå för fort och då går det i 20-fart. Det lovar gott och hon känns jättefin. 
Jag tror att vi skall sikta på ett jobb på stora banan nästa gång vi åker in. Men vi får se hur veckan som är dit utvecklar sig först. 
 
Snart rt är det dags för äventyr med Hisan men först en powernap. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0