Lerinpackning

I morse var jag inne på Jägersro och körde på stora banan. Den stängde kl 10 och 9.57 var jag klar med jobbet hennes. Till nästa vecka skall jag se till att ha lite större tidsmarginaler...
 
Lilla tog det hela med ro och uppförde sig perfekt. Då det regnat hela natten så var banan inte i något toppenskick. Innerspår var som en väldigt smutsig vattenpöl och det kändes inte riktigt som att hon fick det greppet som hon skulle ha. 
Nu gjorde hon full distans i 30-fart och jag tycker att det var perfekt. Det var bra att hon kunde ta det så pass lugnt i det där kladdet. 
 
Allt som allt blev det ett bra mycket lugnare jobb än det hon gick i onsdags, men det är också perfekt. Jag är mycket nöjd med henne. Nu kör vi på.
 
Dagens selfie. Något lerig efter jobbet... Gissa om jag såg något genom glasögonen eller om jag behövde saneras efteråt? Att köra travhäst är glamoröst... Not!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0