Vardag igen...

Åkte iväg till LCR med Hisan men jag har nog blandat ihop en hel del på resan för det var igen träning idag. Det är nog dax för mig att uppdatera min planering lite. Red dock dressyr själv och Hisan kändes fin. Dock ville han inte fram ordentligt.
Jag var mycket skumpig i sitsen i traven och drog upp benen så att sigbyglarna hoppade runt på fötterna. Ju mer jag försökte slappna av i benen ju sämre blev det. Det var helt klart fel att tänka så i och med effekten. Galoppen var en fröjd däremot. Lugn och avslappnad och vi kom till bättre ridning.

Jag och Jenni tog sedan var sin dam i grimma och grimmskaft och traskade upp på tippen. Karin var mer avslappnad när systeryster var med. Hennes sår var mycket bättre men det är risk för att svallkött bildas i såret misstänker jag.
Lena var pigg och glad men när man studerar henne i hagen vilar hon betänktligt på vänster fram. Det blir nog tyvärr längre vila för henne än vad jag hade hoppats. Vi får ta en dag i taget och se hur hon verkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0