Ända till skymingen

Efter en minst sagt fullspäckad dag på jobbet åkte jag ut till Jan. Eller det var en sanning med modifikation. Jag åkte först ut oc vände i Hisans stall. Jag hade glömt hjälmen och passade på att ta med mig däcken till bilen.

Hos Jan körde jag Görans tvååring. Premielopet kommer allt närmare för hans del. Från att inte ha sprungit självmat går han nu utan drivning ner till 35 fart och han tycker att det är roligt. Denna gången hade han med sig sin syster i träningen. Hon är däremot inte alls lika självgående och brukar inte allvar.

Efter körningen blev det däckbyte. Jag fick som vanligt bra hjälp av Jan till det... har man varit däckhandlare så kan man däck. Så nu kör jag lagligt igen. Nya vinterdäck är desutom bestälda till bilen.

Sist var det Hisans tur. Och vid detta laget började det skymma. Dagens plan var skritt och det blev den korta turen i Skrylle. Hisan skrittade på fint med långa kliv och uppförde sig super. Nästa pass skall bli lite mer krävande för hans del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0