Har blivit med vagn

Men jag saknar både sele och körbar häst... en tvååring skall dock få gå mellan skaklarna i morgon så att jag får provåka den fina vagnen. =)

Min planering blev lite si och så idag... jag hann med hälften. Anledningen är ovan namnda vagn. Jag hann således inte ut till lilla Lena. Jag kommer dock att åka dit i morgon.

Emmy följde med ut till Hisan. Han kändes mycket fin idag och jag tänkte mycket på mitt bäckens placering... och attans vad ont jag hade i musklerna däromkring... träningsverk som heter duga.
Jag fick mer bjudning i Hisan och gjorde som jag blev tillsagd igår att snarare inte försöka driva med överlivet... eller jag försökte i alla fall. Det är ju det där med kroppsuppfattningen. Jag tror att jag gör något men så blir det ett annat... Känslan var i vart fall en mer följsam häst och mer bjudning... mindre tjafs i munnen dessutom. Forsätter vi bara på denna linjen blir det super.

Emmy red lite också. Hennes Figge har tyvärr varit konvalesent hela sommaren så hon har inte kunnat rida. Det tar dock fort på både muskler och ork när man är i från det och man blir fort varse vilka muskler som behövs för att rida... Hisan skötte sig fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0