Lena-dag

Idag har jag tränat efter jobbet... kors i taket. Undrar om jag faktiskt skulle kunna orka mig upp för att träna innan jobbet någon morgon... jag får nog sova på saken. Men jag borde träna minst två gånger i veckan och det är svårt att hinna med det på kvällarna.
Idag gick det i och med att Hisan togs om hand av Jessica.

Jag kunde ju givet vis inte hålla mig i från hästarna så jag åkte ut till Lena för att borsta lite och pussa på henne. Hon slappnar av lite mer i bakdelen för varje dag men är fortfarande långt i från bra. Igår skall hon visst ha sprungit ut i hagen... det är ett plus. Men idag var det knaggligt och hårt i marken igen och då tog hon det lungt, vilket i och för sig är klokt.

I morgon är det nya tag igen och då blir det ridning för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0