Början på semestern

Idag har jag fixat undan det mesta på jobbet. Just nu finns det i princip inga högar. Här jag kommer tillbaka kommer det att finnas stora sådana som väntar.

Ninis har kommit hit och har installerats på den ena balkongen. Jag skall kaninsäkra den de kommande dagarna så att han kan vara lös där ute.

Hisan har blivit motionerad. Han var märkbart tagen av flugorna idag. Jag switchade igen och sprutade honom full med annat flugmedel innan vi gav oss ut. Det var som ett stort moln av citronella doft runt oss och kanske hjälpte det lite, eller så berodde det på att vi red så sent.
I vart fall var han en gentleman idag också. Snäll och go fast pigg. Det bådar gott detta. De går fortsatt ute de flesta nätter och det är härligt att de kan det nu när vädret är så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0