Ny vecka

Det var måndag igen igår. Jag begriper inte hur det kan gå så fort.... jag tror dessutom att jag har sagt det förr. ;)

Efter jobbet blev det först tur för Lena att komma ut lite på en runda tömkörning på flätet. Hon tycker verkligen om att jobba och bara den lilla rundan i skritt får henne att bli mycket nöjd. Dessutom höjer hon ryggen så fint när man är ute och går med henne och det är ju super i och med att det är där hon är svag. Jag är fortfarade inte ute några längre stunder men lite är bättre än inget och när hon dessutom gillar att göra saker så blir det ju perfekt för lilla gumman.

Hisan fick däremot vila. Klockan började bli mycket och jag har en hel del att göra hemma också. Jag har fortfarande inte börjat att packa... eller jag satte faktiskt upp den första flyttlådan igår så nu kan man kanske säga att jag har börjat lite i alla fall. ;)

Efter jobbet blir det i vart fall ridning för Hisans del. Annars bli han aldeles otroligt störig tror jag allt... och så skall det flyttpackas på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0