Änglar och demoner

Det blev en lite längre tur för Hisan med travinslag precis som jag sa. Han höll ett lite mer moderat tempo idag och vi hade en mycket trevlig tur.
För den som trodde att 10 dagars vila lossar stela bogar så kan jag upplysa om att sådant inte är fallet. Det är fotfarande stelt. Jag har valt att inte bråka med honom och försöka lösgöra för mycket de första dagarna av igångsättningen utan sparar det någon dag till. Att bråka med en allt för exposiv häst brukar inte bli så lyckat. Lite öppna kunde vi rida igår utan knussel så jag kommer att ta i tur med det mera under helgen.

Fredrik och jag var sedan på bio i Malmö på kvällen. Vi såg Änglar och Demoner. Inspelningen av filmen pågick i Rom under förra sommaren och vi råkade infinna oss mitt i inspelningen utanför Pantheon. Det gör det lite mer spännade att se resultatet av inspelningen.



Filmen var trevlig men den största behållningen för mig var nog alla fina miljöer i Rom. Rom har alltid en speciell plats i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Lite kul att det kom med en ordningsvakt som petade näsan på bilden...

2009-05-15 @ 08:46:53
Postat av: Christerdotter

Va, gjorde det? haha... måste kika igen ;)

Har själv inte sett filmen...

2009-05-15 @ 21:17:55
URL: http://christerdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0