Upptakt

Nu är vilan för Hisan snart slut... ;)

I morse fick Hisan sista penicilinet och idag blev det bara ompyssling för hans del. I morgon skall jag försöka ta mig ut på en skrittrunda med honom efter mötet på Jägers.

Idag har jag skritta lite på Dina. Trots ett hårt jobb i vagn i söndags tyckte jag att hon kändes lika mjuk som vanligt. Det är ju i vart fall inte negativt. :D
Jag försökte rida henne djupare idag och lyckades stundtals. Hon vänder bättre nu och orkar mera på böjt spår så det går framåt. Vi börjar närma oss en öppna nu också, det tar sig.

I morgon blir det däremot en ny rnda med Tysken. Det skall bli intressant att jobba vidare med honom för jag fick en känsla av att han nog är den från början mest välridna travaren jag har träffat. Jag återkommer i morgon med svaret på om jag vidhåller detta påstående eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0