Stormy

Igår ar jag helt veck. Jag gick hem från jobbet vid 11 och sov i tre timmar i ett sträck. Först efter det var jag mer människa.

Hovslagaren kom och skodde om Hisan. Hans skor var helt slut med jag har inte dragit över tiden som jag brukar denna gången.

Efter skoningen dristade jag mig till att skritta en liten runda.

Idag var det tänkt att Hisan skulle göra något. Men alla de planerna fick strykas. Det blåser orkanbyar här och det var inte ens möjligt att gå ut med gödslen.
Jag försökte göra lite ärenden efter jobbet men efter att ha varit inne i en butik och formligen duschat på vägen ut gav jag upp även det.

I stället hittade jag lite bilder från Hubertusjakten på www.lundahusarerna.nu så jag bjuder på dem i stället.

  
Hisan och Skrymslan    Roligt men med fokus  Över hinder


Kommentarer
Postat av: Christerdotter

Jag hade ALDRIG vågat delta i det där... galet! Tänk om man trillar av...

2009-11-21 @ 18:33:51
URL: http://christerdotters.blogg.se/
Postat av: Ullis

Trillar man av ropar de runt om en lös häst. Det innebär att alla stannar och hästen fångas in och man ser till att ryttaren inte skadat sig innan denne sitter upp och man rider vidare. Det finns även sjukvårdare med och en hästtransport som hästen kan åka hem i om man måste avbryta. ;)



Fast man skall ju inte trilla av. =)

2009-11-22 @ 16:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0