Inkapslad?

Det blev ingen ritt på Sir Remington idag. Han hade sparkat mot staketet i hagen och det hade träffat illa på benet. Uffe skulle ha honom kollad redan i kväll eftersom han är anmäld till lördagens tävlingar. Jag vet inte om han kommer att starta eller inte än.

Det är alltså inget vidare med mina ridhästar just nu.

Jag misstänker att var har blivit inkapslat i Hisans sår och att det är därför svullnaden inte går ner. Idag fick jag klämma ordentligt och jag fick ut klumpigt gult var. I och för sig blev svullnaden mjukare efter det så kanske löste ag upp något där... jag måste kanske ringa ut veterinär igen till honom. Jag är ju inte säker på att jag kommer att orka fler morgonar med medicinering tillsammans med jobbet... Dessutom funderar jag på om inte klinik behövs i så fall också... att fibla med det i stallet är inte det lättaste. Dumma dumma sår.

Kommentarer
Postat av: Christerdotter

=( Jobbigt

2009-09-05 @ 20:08:09
URL: http://christerdotters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0