Vardag

Igår var det dagen efter tävling, och då har jag tagit för vana att vila Hisan och ge honom en lätt massage med arnikagel. Att dagen efter tävling infaller på en måndag är verkligen inte fel. Jag är ju som bekant lite off på måndagar. Igår var dessutom Fredriks föräldrar på besök så det var trippelt bra att Hisan vilade.

Idag fick vi ta tag i saker i stället.
Jag hade en plan att rida i långa Hardebergabacken men det gick inte som planerat. Dels hade ett fält jag tidigare kunde rida över odlats och därför off-limit. Sedan höll de på att skörda just i det området vilket var FARLIGT om Hisan får säga vad han tycker.

Det blev ändå lite ridning i backe men inte den långa... och det gick lite snabbare än planerat i och med farligheterna som inte var med i planeringen.
Jo, men det är sådant som händer när man rider en liten Hisan.
Uppförandet var ändå ok trots allt.

I morgon blir det hoppträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0