Lite "varmare"

I kväll har jag trotsat kylan (-10) och ridit.

Fantastiskt vilka roliga inlägg det blir just nu.

Aktliv vila för Hisan skulle innebära skritt för att han skulle få något att tänka på och inte bli allt för uttråkad. Jag kom halva min 30-minutersrunda innan jag började känna att jag höll på att förvandlas till en isbit.
Jag fick låta Hisan trava lite för att jag skulle få upp värmen. I skritten var han lugn men i traven märktes det att han har allt för mycket energi av att ta det lugnt trots att jag har dragit ner maten så mycket jag vågat.

Tro nu inte att Hisan var busig eller så, han lade bara iväg i en lite väl springig trav och fick bli påmind om att vi skulle ta det lite lugnt. ;)

Vi travade dessutom lite i djupsnö med höga benlyft. Kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0