Nej, detta går inte...

Jag måste verkligen till ridhus i morgon så att vi kan träna ordentligt. För detta går verkligen inte. Visst är det bra med höga benlyft i snö, men inte varje dag. Visst är det bra att hinna med att rida på kvällen utan att det tar en hel evighet men det blir typ varesig hackat eller malet om man säger så.

Idag började jag med att släppa honom i paddocken och för de som undrar varför jag gör det till som tätt så finns här en film... i och för sig blev den ganska kass... det var ju mörkt men ändå.




Jag föredrar sådana här övningar utan att behöva sitta på hans rygg om man säger så.

Därefter red jag ett kort pass där jag varvade den delen av paddocken med mycket snö med den som har lite... intervaller med benlyft? Det är ju kul en kort stund men sedan blir det ju hyfsat begränsande för själva träningen. Lite skolor fixade vi också men utan någon vidare snits.

Jag har en plan med en ganska alternativ backup för hur jag skall göra för att komma till ridhuset i morgon. Vi får se hur det går, men jag kommer i vart fall att rida i dagsljus i morgon :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0