Ur form

Jag är helt ur form... huvudvärk för andra dagen ur rad och så pissigt väder på det... Då kan man ju inte bli annat än ur form.
Jag skulle ha gått till gymmet igår för jag måste ta i tu med min kondis men då snöade det bara för mycket och jag är för snål för att ta bilen till gymmet.
Idag är energin än lägre och det kommer snö och hagelblandat regn så det blev ingen ridning... inte ens till ridhuset vågade jag ta mig. Snön blir svinhal med regn på och jag vill inte åka med Hisan broddad... biten mellan släp och ridhus är för lång för att ge sig ut på i mörker på sådant underlag.

Det blev en rykt för Hisans del i stället. Han misstycker väl inte direkt men jag borde röra på mig. Motion skapar energi... eller ju mer i form jag är ju mer energi får jag... slöar jag bara blir allt där efter.

Nya tag i morgon med andra ord. Till ridhuset med Hisan, en tripp ner till Lena och så gymmet för mig själv. Det är lagom lördagsgöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0