Hisan är uppe på benen igen

Nu har jag fått samtal från veterinären. Hisan är uppe på benen igen och operationen har gått bra. Jag har varit så nervös här hela dagen att jag knappt har kunnat fokusera på något alls.

Enligt veterinären fanns det inget var runt bölden och den är tydligen skickad på analys. Det finns ett stort blodkärl som är blottlagt i och med operationen och han kommer därför att vara kvar för observation över helgen.  Men det hade jag ju räknat med redan från början. Däremot kommer han att bli kvar över måndagen också för då skall dränen tas. Så fört på tisdag kan jag få hem honom.

Det som är bra med det är att jag för hoppnignsvis har min bil tillbaka då och slipper låna igen.

Jag kommer att åka upp i helgen och hälsa på honom på besökstiden.

Min lilla lilla Hisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0