Massören

Jag hann med att rasta Hisan lite i padocken innan massören kom i kväll. Jag ville att han skulle gå lite idag också. Vi har vilat tillräckligt nu. Både jag och lilla Hisan måste komma i form. Tömkörningsutrustningen åkte på och så gick vi ut. Övergångar och att gå fram var det jag satsade på. Det gick fin fint.

Såret är konstant i sin svullnad och sitt vätskande. Det är fortfarande bara sårvätska, inget var så det verkar gå bra. Jag skall ringa djursjukhuset i morgon angående provsvaren.

Massören tyckte att han var bättre än sist på vänstersidan i alla fall.
Han satt fast lite mellan två revben men inte så farligt som sist.
På högersidan var det dock mera som satt illa på honom. Han var öm längs hela ryggraden och ner i bogen. Bogen kände jag nu när jag red. Ryggen kan komma från operationen. Eller det är i alla fall det jag tror. Det kan inte komma av sadeln då det inte var koncentrerat till sadelstaden. Eller helt säker kan man inte vara på något. Nu skall vi i vart fall igång helt igen så får vi se vart det barkar. Sammanfattning: Bättre än sist vilket käns super.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0