Falsterbo gång nummer två

Idag har Emmy och jag varit nere i Falsterbo igen.

Det blev endast lite shopping idag. Jag köpte en tröja som är turkos. Och så en boxskylt till Fölis. Det kommer dröja innan hon kommer in på box dock. Men är här skylten:



Emmy och jag stog/satt i solen och tittade på nationshoppningen. Den utvecklade sig till en riktigt rafflande tävling där Rolf Göran Bengtsson slutligen gick in och gjorde en fantasktisk ritt som gav Sverige segern. Helt underbart att vara med när det riktigt kokade på läktaren av glädje och jublet var öronbedövande.

Här kommer lite bilder på de svenska ekipagen:

  

På vägen ut från området var jag så segerrusig att jag impulsköpte en rosa vår- och höstjacka från Musto för halva priset som bara råkade hänga där i precis rätt storlek när jag gick förbi.

Någon ridning blev det inte idag det fina vädret till trots. Jag var alldeles slut när jag kom tillbaka så ridningen får vänta till i morgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0